Kommuniké från fronten

Hjärntrupperna har brutit igenom Benens försvarlinjer och har i stort sett helt besegrat huvudstyrkan. Några få rebellfästen håller fortfarande hjärntrupperna stången och gör terrorist-räder djupt in i den demilitariserade zonen.

Fredsförhandlingar förs i Mjälten och Hjärnan kräver fullständig kapitulation av Benen och kräver fullt samarbete. Det florerar obekräftade rykten att hela skärmytslingen är iscensatt av illasinnade krafter. Ett fullkomligt eldupphör är utlyst till natten mellan lördag och söndag. I annat fall kommer generalförsamlingen att göra en intervention och…

Äsch, ni hajjar... Jag blir bättre. Det känns bara lite i benet ibland. Och jag räknar med att vara helt återställd tills på söndag. För på söndag ”we celebrate M-day

6 svar till “Kommuniké från fronten

  1. Jag hejar på den rätta sidan! Hoppas dina sista uppladdningsdagar får lite liv i benen!!

  2. Tack!
    Det är alltid kul med allierade!

  3. Ge benen en vettig uppgörelse bara. Det var ju som bekant en stor anledning till andra världskriget att tyskarna hamnade i en djup depression efter första världskriget – vilken hade förklaringar i fredsuppgörelsen.

    Vi vill ju inte ha rebellutbrott på söndag vid 10-snåret…

  4. jo, det är marshallhjälpen all over again.

    WWII får bryta ut på båten om det vill. Då skickar jag in hiroshimabomben och får ett slut på det snabbt!

  5. Båten hem hoppas jag 😉

  6. jajamensan… naturligtvis… Färden dit sker med landstigningsfartyg… 😉

    Jag är så jäkla taggad!!!!

Lämna en kommentar